Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/152152

Pedagogía de la buena: urgencia de superar el activismo y reivindiccar la virtud en los educadores (padres y maestros) y en los escolares
García García, Angela
Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)
12-07-2011
00 - Ciència i coneixement. Investigació. Cultura. Humanitats
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Objecte de conferència
Congreso Internacional “¿Una Sociedad Despersonalizada? Propuestas Educativas”, de la Universitat Abat Oliba CEU (Barcelona, 13-15 de abril de 2010).;
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
Pedagogía de la ... olares (Ángela García).pdf 177.4 KB PDF

Mostra el registre complet del document