Título:
|
Relevant factors for the impact of social media marketing strategies: Empirical study of the internet travel agency sector
|
Autor/a:
|
Lebherz, Philipp Robert
|
Otros autores:
|
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Sabaté i Garriga, Ferran |
Abstract:
|
Projecte final de carrera fet en col.laboració amb Karlsruher Institut für Technologie |
Abstract:
|
English: Final proyect with the topic "relevant factors for the impact of social media marketing strategies - an empirical study of the internet travel agency sector" at Faculty of Informatics and the chair of management. Supervised by Ferran Sabaté and Antonio Cañabate. Student Philipp Lebherz. |
Materia(s):
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Aspectes socials -Online social networks -Social media -Social media marketing -Statistics -Linear regression -Facebook -Twitter -Social network -Marketing -Empirical study -Travel -Travel agency -Xarxes socials en línia |
Derechos:
|
|
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Editor:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Compartir:
|
|