CRM-Web Gestión comercial
Torres Casas, Jordi
Talló Sendra, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Data: 2011
Descripció: 136 p.
Resum: Creación de un gestor de incidencias donde el área técnica pueda gestionar los posibles problemas que los productos / servicios hardware o software implantados en el cliente pudieran ocasionar, así como un gestor de oportunidades y ofertas donde la parte comercial pueda ofrecer los productos / servicios hardware o software mencionados a los clientes que lo necesiten. De esta forma se ha conseguido unificar en una sola herramienta el trabajo que desarrolla el área técnica con el área comercial, así como ofrecer al cliente un papel muy importante dentro de la aplicación, donde poder consultar y opinar sobre sus casos, tanto de incidencias que sus productos/servicios puedan ocasionar como de las posibles oportunidades de negocio o contratos que éstos puedan tener.
Resum: Creació d'un gestor d'incidències on l'àrea tècnica pugui gestionar els possibles problemes que els productes / serveis hardware o software implantats en el client puguin ocasionar, així com un gestor d'oportunitats i ofertes on la part comercial pugui oferir els productes / serveis hardware o software mencionats als clients que els necessitin. D'aquesta manera s'ha aconseguit unificar en una sola eina el treball que desenvolupa l'àrea tècnica amb l'àrea comercial, així com oferir al client un paper molt important dins de l'aplicació, on poder consultar i opinar sobre els seus casos, tant de les incidències que poden ocasionar els seus productes/serveis com de les possibles oportunitats de negoci o contractes que aquests puguin tenir.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i l'escola i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Llengua: Castellà
Col·lecció: Escola d'Enginyeria. Projectes i treballs de final de carrera. Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió
Pla d'estudis: Diplomat en Informàtica, especialista de Gestió [32]
Document: Treball final de grau
Matèria: Serveis als clients ; Processament de dades ; Vendes ; Direcció i administració



137 p, 5.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Enginyeria. TFM

 Registre creat el 2011-10-31, darrera modificació el 2022-07-10



   Favorit i Compartir