Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/12482
Título: | Rellevància de la intervenció educativa i l'assessorament psicopedagògic de l'EAP Nou Barris en la millora de la dinàmica i el funcionament dels centres escolars |
---|---|
Autor/a: | Lajinero Serrano, Núria |
Otros autores: | Universitat Oberta de Catalunya; Letosa Porta, Alejandro Javier |
Abstract: | |
Abstract: | |
Materia(s): | -equip d'assessorament Psicopedagògic (EAP) -escola inclusiva -competències bàsiques -necessitats educatives especials -dificultats en l'aprenentatge -lectoescriptura -trastorn de conducta -equipo de asesoramiento psicopedagógico (EAP) -escuela inclusiva -competencias básicas -necesidades educativas especiales -dificultades en el aprendizaje -lectoescritura -trastorno de conducta -psychopedagogical counseling team -inclusive school -basic competences -learning difficulties -literacy -behaiviour disorder -Early Intervention (Education) -Educational counseling -Educational diagnosis -Diagnòstic pedagògic -Orientació escolar -Intervenció educativa -Psicologia pedagògica -Diagnóstico pedagógico -Orientación escolar -Intervención educativa -Psicología pedagógica |
Derechos: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipo de documento: | Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Editor: | Universitat Oberta de Catalunya |
Compartir: |