Title:
|
Implicaciones socioeconómicas de las redes sociales en el mundo global
|
Author:
|
Muñoz-Ramos Mas, Marta
|
Other authors:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Muñoz Roca, María |
Resumen:
|
Avui dia les xarxes socials, gràcies a les noves tecnologies, han generat un
canvi en la filosofia de la comunicació on Internet s’utilitza tan per rebre
informació com per difondre-la. Aquest canvi té una repercussió no només pel
que fa a les relacions personals, sinó que també s’han experimentat en el sector
de la publicitat modificacions de les seves estratègies i de la planificació de
pressupostos. El món puja a aquest nou tren on tot està connectat. De la mà dels
teòrics de la informació i gràcies a estudis sobre l’ús de les noves tecnologies
hem aconseguit extreure perfils d’usuaris i plasmar reflexes d’aquesta nova
“societat virtual” que té un impacte en la economia global. |
Publication date:
|
2012-03-28 |
Subject (UDC):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Subject(s):
|
Xarxes socials Globalització Publicitat |
Rights:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Pages:
|
73 p. |
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Share:
|
|