Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/14962

Evidencias e instrumentos para la evaluación del aprendizaje por competencias
Martínez Martínez, María del Rosario; Cadenato Matia, Ana María; Amante García, Beatriz
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Química; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes d'Enginyeria; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Màquines i Motors Tèrmics; Universitat Politècnica de Catalunya. SETRI - Grup de Tècniques de Separació i Tractament de Residus Industrials; Universitat Politècnica de Catalunya. GIIP - Grup de Recerca en Enginyeria de Projectes: Disseny, Sostenibilitat i Comunicació; Universitat Politècnica de Catalunya. TERFIQ - Grup de Termodinàmica i Fisico-Química
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge
-Ensenyament universitari -- Metodologia
-Competències professionals -- Ensenyament
-Avaluació educativa
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Artículo - Versión publicada
Capítulo o parte de libro
bubok publishing s,l,
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Martínez Martínez, María del Rosario; Amante García, Beatriz; Cadenato Matia, Ana María
Gallego Fernández, María Isabel; Martínez Martínez, María del Rosario; Graells Sobré, Moisès; Cadenato Matia, Ana María; Amante García, Beatriz; Jordana Barnils, José; Gorchs Altarriba, Roser; Salán Ballesteros, Maria Núria
Martínez Martínez, María del Rosario; Amante García, Beatriz; Cadenato Matia, Ana María; Rodríguez Montañés, Rosa
Martínez Martínez, María del Rosario; Amante García, Beatriz; Cadenato Matia, Ana María
Martínez Martínez, María del Rosario; Amante García, Beatriz; Cadenato Matia, Ana María; Gallego Fernández, María Isabel