To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/2305

La innovación frente a la tradición: reflexiones y retos en el noble oficio de educar;
La modelización matemática como herramienta para la enseñanza aprendizaje de las matemáticas
Gómez Urgellés, Joan Vicenç
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtica Aplicada IV; Universitat Politècnica de Catalunya. INSIDE - Innovació en Sistemes per al Disseny i la Formació a l'Enginyeria
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari::Espai Europeu d’Educació Superior
-Mathematics education
-Modelización matemática
-Matemàtica -- Didàctica
-Espai Europeu d'Educació Superior
-Matemàtica -- Ensenyament -- Models matemàtics
-Classificació AMS::97 Mathematics Education
Article - Draft
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Gómez Urgellés, Joan Vicenç
Gómez Urgellés, Joan Vicenç
Gómez Urgellés, Joan Vicenç
 

Coordination

 

Supporters