Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/10331
Título: | The use of role playing in engineering curricula: a case study in human-automation systems |
---|---|
Autor/a: | Ponsa Asensio, Pere; Vilanova i Arbós, Ramon; Amante García, Beatriz |
Otros autores: | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes d'Enginyeria; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial; Universitat Politècnica de Catalunya. MTA - Modelització i Tecnologia Ambiental |
Abstract: | |
Abstract: | |
Materia(s): | -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes -Project method in teaching -Problem-based learning -Education, Higher -Ensenyament universitari -Aprenentatge basat en problemes |
Derechos: | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipo de documento: | Artículo - Versión publicada Artículo |
Compartir: |