Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/15757
Título:
|
Tipping offers e-commerce web project; Tipping offers e-commerce project
|
Autor/a:
|
Miró Omella, Pol
|
Otros autores:
|
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Serveis i Sistemes d'Informació; Melian Labs; Teniente López, Ernest |
Abstract:
|
Rewardli
is
a
company
that
lets
small
and
medium
businesses
obtain
prices
only
available
to
big
companies
by
providing
a
listing
of
deals
and
perks.
The
main
type
of
offers
in
Rewardli
until
this
project
started
were
cash
back
offers.
A
Rewardli
user
can
get
a
discount
on
many
different
merchants
depending
on
his
buying
power.
The
discount
that
the
business
can
get
depends
on
the
buying
power.
The
buying
power
is
calculated
with
a
formula
that
takes
into
account
the
previous
purchases
and
the
connections
this
user
has
with
other
users
in
Rewardli. |
Materia(s):
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Competitivitat i innovació -Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Sistemes d'informació -Small business--Materials management -Web site development -Empreses petites i mitjanes--Gestió de compres -Pàgines web--Desenvolupament |
Derechos:
|
|
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Editor:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Compartir:
|
|
Mostrar el registro completo del ítem