To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/15779

Implantación, configuración y personalización de un helpdesk para una empresa farmacéutica;
Adaptación de un gestor de incidencias para una empresa farmacéutica
Vilella Martínez, Pau
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Serveis i Sistemes d'Informació; Prat Ribas, Jordi; Abelló Gamazo, Alberto
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Sistemes d'informació
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Gestió del coneixement::Sistemes d'informació
-Business enterprises--Data processing
-Information storage and retrieval systems--Industries
-Management information systems
-gestor de incidencias
-helpdesk
-Empreses--Informàtica
-Informació--Sistemes d'emmagatzematge i recuperació--Empreses
-Sistemes d'informació per a la gestió
Bachelor Thesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters