Title:
|
Influència de les emocions en el processament de la informació en alumnes dislèxics
|
Author:
|
Moyano Barrero, Antoni
|
Other authors:
|
Universitat Oberta de Catalunya; Lleonart Sitjar, Ariadna |
Abstract:
|
Amb la Teoria PASS (sobre els 4 processadors cognitius: planificació, atenció, seqüencial i simultani), volem demostrar en el present treball que els alumnes dislèxics processen la informació com la senten. Per això són tant importants les emocions del subjecte i la seva influència en l'aprenentatge escolar. Treballant aquestes emocions podem comprendre com està afectada la seva autoestima i el seu autoconcepte, per així poder desmuntar les creences negatives que l'empenten a creure que no pot fer les tasques escolars que fan els seus companys. |
Abstract:
|
Con la Teoría PASS (sobre los 4 procesadores cognitivos: planificación, atención, secuencial y simultáneo), queremos demostrar en el presente trabajo que los alumnos disléxicos procesan la información como la sienten. Por eso son tan importantes las emociones del sujeto y su influencia en el aprendizaje escolar. Trabajando estas emociones podemos comprender cómo se ve afectada su autoestima y su autoconcepto, para así poder desmontar las creencias negativas que la empujan a creer que no puede hacer las tareas escolares que hacen sus compañeros. |
Subject(s):
|
-emocions -processament de la informació -dislèxics -emociones -procesamiento de la información -disléxicos -emotions -information processing -dyslexics -Human information processing in children -Processament humà de la informació en els infants -Procesamiento humano de la información en los niños |
Rights:
|
NO |
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Published by:
|
Universitat Oberta de Catalunya
|
Share:
|
|