Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/16619

Disseny de recursos i materials docents de l’àrea de Tecnologia que ajudin a atendre la diversitat a l’aula referida a l’alumnat estranger nouvingut amb dificultats idiomàtiques previ pas per l’aula d’acollida
Román Mallada, Nuria
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Cusso Calabuig, Roser
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Educació especial::Educació d'immigrants
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Aprenentatge de llengües
-School integration
-Catalan language--Study and teaching--Foreign speakers
-Group work in education
-Problem-based learning
-Tecnologia
-Cohesió social
-Assoliment continguts curriculars
-Diversitat diversa
-Alumnat nouvingut
-Treball dels aspectes psicològics i emocionals
-Eines per l’alumnat i el docent
-Aula d’acollida
-Aprenentatge significatiu
-Integració escolar
-Català--Ensenyament--Estudiants estrangers
-Ensenyament--Treball en equip
-Aprenentatge basat en problemes
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo fin de máster
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem