Disruption management
Arias Melià, Pol
Guimarans Serrano, Daniel
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Data: 2013
Descripció: 39 p.
Resum: The main objective of this project is to model the ARP (Aircraft Recovery Problem) from a constraint programming (CP) point of view. The information required for this project is extracted from previous papers that cope with the problem using heuristics, metaheuristics or using network-models. Also, two scenarios will be tested to verify that the implementation is correct.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Màster en Gestió Aeronàutica [4313785]
Col·lecció: Escola d'Enginyeria. Projectes i treballs de final de carrera. Gestió Aeronàutica
Pla d'estudis: Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]
Document: Treball final de grau
Matèria: Aeroports Direcció i administració



39 p, 791.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2013-03-25, darrera modificació el 2024-01-27



   Favorit i Compartir