Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/210876

La implicació de les famílies immigrades en els processos educatius dels seus fills/es: estratègies davant l'èxit i el fracàs escolar
Marí-Klose, Pau
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca; Consorci Institut d'lnfància i Món Urbà
08-05-2013
Immigració
Èxit escolar
Fracàs escolar
Família
Resiliència (Tret de la personalitat)
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
22 p.
Informe
Els ajuts de l'AGAUR;2010ARF100020
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
2010ARF100020.pdf 512.6 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Marí-Klose, Pau; Gómez Granell, Carmen; Brullet, Cristina; Escapa, Sandra
Marí-Klose, Marga; Nos Colom, Anna; Marí-Klose, Pau