Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/18170
Título: | L’analogia entre el procés tecnològic de resolució de problemes i la metodologia de l’Aprenentatge Basat en Problemes (APB): Aplicació a una unitat didàctica |
---|---|
Autor/a: | Puigdemont Vinyals, Josep |
Otros autores: | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Boix Aragonès, Oriol |
Abstract: | |
Materia(s): | -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes -Problem-based learning -- Study and teaching (Secondary) -Procés tecnològic -Metodologia didàctica -Aprenentatge basat en projectes -Tecnologia -Resolució de problemes -Autoaprenentatge -Planificació d’activitats -Aprenentatge autodirigit -Innovació didàctica -Acció completa -Aprenentatge basat en problemes -- Educació secundària obligatòria |
Derechos: | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipo de documento: | Trabajo fin de máster |
Editor: | Universitat Politècnica de Catalunya |
Compartir: |