Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/18553

L’ús de contextos en els llibres de Matemàtiques i l’adquisició de la competència matemàtica
Oliver Yebra, María de Pilar
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Guevara Casanova, Iolanda
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO
-Mathematics -- Study and teaching (Secondary)
-Matemàtiques
-Educació Secundària
-Exemples
-Contextos
-Interpretació de gràfiques
-Activitats
-Competència matemàtica
-Currículum
-Llibre de text
-PISA
-Matemàtica -- Educació Secundària Obligatòria
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo fin de máster
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem