Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/217451

NOKIA: Análisis estratégico de la compañía finlandesa
López Martínez, Ricard
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials; Perea Muñoz, Eva,
El present projecte té com a principal objectiu analitzar estratègicament l´empresa finlandesa Nokia i trobar possibles solucions per millorar la seva situació actual. Per poder realitzar aquest canvi estratègic de manera exitosa, s´ha de tenir clar tots aquells conceptes relacionat amb l´estratègia. Es deuen analitzar tots els aspectes tant externs com interns que poden afectar l´evolució i el desenvolupament de la companyia Nokia. Un cop analitzat s´han d´implementar les diferents solucions que poden millorar la situació actual que està patint la companyia finlandesa.
10-09-2013
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Nokia (Firma)
Planificació estratègica
Gestió de la crisi
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
71 p.
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
TFC-LOPEZ_MARTINEZ.pdf 1.842 MB PDF

Mostra el registre complet del document