Títol:
|
NOKIA: Análisis estratégico de la compañía finlandesa
|
Autor/a:
|
López Martínez, Ricard
|
Altres autors:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials; Perea Muñoz, Eva, |
Resumen:
|
El present projecte té com a principal objectiu analitzar estratègicament l´empresa finlandesa Nokia i trobar possibles solucions per millorar la seva situació actual.
Per poder realitzar aquest canvi estratègic de manera exitosa, s´ha de tenir clar tots aquells conceptes relacionat amb l´estratègia. Es deuen analitzar tots els aspectes tant externs com interns que poden afectar l´evolució i el desenvolupament de la companyia Nokia. Un cop analitzat s´han d´implementar les diferents solucions que poden millorar la situació actual que està patint la companyia finlandesa. |
Data de publicació:
|
10-09-2013 |
Matèries (CDU):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Matèries:
|
Nokia (Firma) Planificació estratègica Gestió de la crisi |
Drets:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
|
Pàgines:
|
71 p. |
Tipus de document:
|
Projecte/Treball fi de carrera o de grau |
Compartir:
|
|