Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/46685

Els Qüestionaris com a recurs docent en l'aprenentatge autònom. Resultats d'una prova pilot en un curs de Química bàsica.
Centellas Masuet, Francesc A.; Garcia Segura, Sergio; Brillas, Enric
Universitat de Barcelona
En aquest article es presenten uns nous qüestionaris on line dissenyats per millorar la comprensió dels continguts de l"assignatura Química Bàsica II i, alhora, propiciar el treball autònom dels estudiants. En el grup pilot que ha disposat dels qüestionaris, els resultats acadèmics dels estudiants que els han realitzat diverses vegades han estat millors que els dels alumnes que no els han utilitzat amb regularitat. Els resultats acadèmics del grup pilot també ha estat millor que els de cursos anteriors.
-Investigació educativa
-Qüestionaris
-Química
-Ensenyament de la química
-Educational research
-Questionnaires
-Chemistry
-Chemistry education
cc-by-nc-nd (c) Centellas Masuet, Francesc A. et al., 2013
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es
Artículo
Artículo - Versión publicada
Institut d'Estudis Catalans
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Centellas Masuet, Francesc A.; Centelles Serra, Josep Joan; Dosta Parras, Joan; Garcia Segura, Sergio; González Azón, María del Carmen; Granell Sanvicente, Jaime Ramón; Gutiérrez i Currius, Albert; Vallés Giménez, Elisa; Xuriguera Martín, María Elena
Caballero Manrique, Griselda; Nadeem, Immad Muhammed.; Brillas, Enric; Centellas Masuet, Francesc A.; Garrido Ponce, José Antonio; Rodríguez González, Rosa Ma.; Cabot Julià, Pere-Lluís
Ye, Zhihong; Brillas, Enric; Centellas Masuet, Francesc A.; Cabot Julià, Pere-Lluís; Sirés Sadornil, Ignacio
Ye, Zhihong; Steter, J.R.; Centellas Masuet, Francesc A.; Cabot Julià, Pere-Lluís; Brillas, Enric; Sirés Sadornil, Ignacio