Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/46685
Título: | Els Qüestionaris com a recurs docent en l'aprenentatge autònom. Resultats d'una prova pilot en un curs de Química bàsica. |
---|---|
Autor/a: | Centellas Masuet, Francesc A.; Garcia Segura, Sergio; Brillas, Enric |
Otros autores: | Universitat de Barcelona |
Abstract: | En aquest article es presenten uns nous qüestionaris on line dissenyats per millorar la comprensió dels continguts de l"assignatura Química Bàsica II i, alhora, propiciar el treball autònom dels estudiants. En el grup pilot que ha disposat dels qüestionaris, els resultats acadèmics dels estudiants que els han realitzat diverses vegades han estat millors que els dels alumnes que no els han utilitzat amb regularitat. Els resultats acadèmics del grup pilot també ha estat millor que els de cursos anteriors. |
Materia(s): | -Investigació educativa -Qüestionaris -Química -Ensenyament de la química -Educational research -Questionnaires -Chemistry -Chemistry education |
Derechos: | cc-by-nc-nd (c) Centellas Masuet, Francesc A. et al., 2013
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es |
Tipo de documento: | Artículo Artículo - Versión publicada |
Editor: | Institut d'Estudis Catalans |
Compartir: |