Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/20150
Título:
|
Realización de un plan de marketing online; Realització d'un Pla de Màrqueting Online
|
Autor/a:
|
Díez Ruiz, Albert
|
Otros autores:
|
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Alvarez, Vanessa; Cañabate Carmona, Antonio |
Abstract:
|
Projecte realitzat en col·laboració amb l’empresa Asesoría de Estudios Sol Nord |
Materia(s):
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Màrqueting -Internet marketing -Internet -Analítica -Conversió -Atracció de tràfic -Fidelització -Recomanació -Google Analytics -Google AdWords -Clicktale -Mailchimp -Joomla -Disseny web centrat en l'usuari -Xarxes socials -Facebook -Analytics -Conversion -Attracting traffic -Loyalty -Recommendation -User-centered designt -Social networking -Màrqueting per Internet |
Derechos:
|
|
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Editor:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Compartir:
|
|
Mostrar el registro completo del ítem