Abstract:
|
Qualsevol empresa necessita clients per sobreviure, això provoca que els clients,
que es veuen afectats per la situació de davallada econòmica actual, pressionin
els seus proveïdors en els preus de servei. Així, les empreses es veuen obligades
a disminuir els preus de servei per mantenir-se dins el mercat competitiu i no
perdre clients. Però no es poden permetre reduir el marge de benefici, ja escàs
fins al moment. Les empreses logístiques i de transport, es veuen obligades a
augmentar la productivitat dins el magatzem per a poder aconseguir el preu
exigit pels clients i no perdre benefici.
El present projecte documenta l’anàlisi i l’estudi realitzat per a la nova
reordenació del procés logístic per a un dels clients d’un magatzem logístic en
trasllat. S’ha elegit aquest client ja que és el client amb més diferències en el
tractament dels seus productes, els seus articles permeten l’aplicació de diferents
formes d’emmagatzematge i és el que té més detalls a tenir en compte. Tot això
fa que sigui el client més interessant per un estudi detallat. |