El Juego "pet society" en facebook : inteligencia, colaboración colectiva, diseño y usuario. Un enfoque social desde el análisis de la producción
Díaz Álvarez, Lluïsa
Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 124 p.
Resum: "Pet Society" es un "juego social" desarrollado en la red social: Facebook. Creado por Playfish en 2008 (empresa caracterizada por su innovación y creatividad), en 2009 Playfish es adquirida por Electronic Arts. Tiene el honor de ser el primer juego en alcanzar el 1 millón de fans en Facebook. Esta tesina se centra en diversos factores de la producción: diseño, interacción y usuario; para poder entender este éxito entre los jugadores desde un enfoque social. Centrándose en cómo se presentan los contenidos por parte de la empresa y cómo los usuarios se apropian de estos contenidos, creando los suyos propios.
Resum: "Pet Society" es un "joc social" desenvolupat a la xarxa social: Facebook. Creat per Playfish al 2008 (empresa caracteritzada per la seva innovació i creativitat), al 2009 Playfish és adquirida per Electronic Arts. Te l'honor de ser el primer joc en arribar a 1 milió de fans a Facebook. Aquesta Tesina està centrada en diversos factors de la producció: disseny, interacció i usuari; per poder entendre aquest èxit entre els jugadors des de un enfocament social. Es centra en com es presenten els continguts per part de l'empresa i com els usuaris s'apropien d'aquests continguts, creant els seus propis.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Col·lecció: Facultat de Ciències de la Comunicació. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat. Màster en Investigació en Continguts a l'Era Digital
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Facebook (Firma)



124 p, 10.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. TFM

 Registre creat el 2014-03-09, darrera modificació el 2022-07-09



   Favorit i Compartir