Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/227397

Desenvolupament de les competències transversals d'intervenció : disseny del seminari de 4t curs de psicologia
Farriols Hernando, Núria; Fernández Puig, Victòria M.; Vilaregut i Puigdesens, Anna; Cabré, Víctor; Corbella Santomà, Sergi; Bruna i Rabassa, Olga; Ros Martrat, Eulàlia; Pacheco Pérez, Meritxell; Cano i Ortiz, Maria Isabel; Chaves, Antonio
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2012
378 - Ensenyament superior. Universitats
Competències bàsiques -- Ensenyament universitari
Ensenyament -- Treball en equip
Psicologia
Eixos transversals
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL
19 p.
Article
Article - Published version
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
Aloma, 2011, Núm. 29
         

Full text files in this document

Files Size Format
Tematica_NuriaFarriols.pdf 1.321 MB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Del Cerro, Susana; Chaves, Antonio; Ros Martrat, Eulàlia; Martí, Margarita; Soler, Guillem; Moreno Pérez, Carlos M.; Cifre, Ignacio; Noguera, Manel; Lugo, Oriol; Isanta Isanta, M. Carme; Pintado, Ignacio; Monzonis, Robert
Bruna i Rabassa, Olga; Ros Martrat, Eulàlia; Cucurella, Eulàlia; Signo, Sara; Dalmau-Jordà, Carla; Brocal, Mariona
Corbella Santomà, Sergi; Botella, Lluís; Gómez Hinojosa, Antonia Maria; Herrero Esquerdo, Olga; Pacheco Pérez, Meritxell
Gómez Hinojosa, Maria Antonia; Botella, Lluís; Corbella Santomà, Sergi; Herrero Esquerdo, Olga; Pacheco Pérez, Meritxell
Herrero Esquerdo, Olga; Rodríguez, Eva; Botella, Lluís; Corbella Santomà, Sergi; Gómez Hinojosa, Antonia Maria; Pacheco Pérez, Meritxell
 

Coordination

 

Supporters