Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/227729

El rol del pedagog i les funcions que desenvolupa en els processos d'adopció internacional
Sallés Domènech, Cristina; Boadas, Berta
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna; Universitat Ramon Llull. Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés
L’adopció internacional ha passat a ocupar un lloc important en el nostre context social, polític i educatiu i, com a pedagogs experts en l’àmbit, volem reflexionar, entorn de la importància d’aquesta figura professional en els equips interdisciplinaris que treballen amb les famílies i la infància adoptada i entorn de la seva implicació en les diferents etapes del procés d’adopció. Per presentar aquest perfil professional fem un recorregut per les diferents funcions que desenvolupa, tant durant el període preadoptiu, com en el postadoptiu, destacant la formació a famílies i professionals, la seva participació en el procés de valoració dels sol·licitants d’adopció i la intervenció en els processos d’orientació i assessorament postadoptiu.
2010
3 - Ciències socials
Adopció internacional -- Aspectes psicològics
Pedagogs
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL
21 p.
Article
Article - Published version
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
Aloma, 2010, Núm. 27
         

Full text files in this document

Files Size Format
Aloma27 Salles.pdf 623.2 KB PDF

Show full item record

Related documents

 

Coordination

 

Supporters