Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/230179

Model per a categoritzar les bones estratègies en estimació, en numeració i càlcul emprades pels infans en acabar l'educació primària
Pañellas, Mercè
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2006
373 - Ensenyament primari i secundari
Càlcul -- Educació primària
Numeració -- Educació primària
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL
29 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
Aloma, 2006, Núm. 19
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
103524-164010-1-PB.pdf 1.519 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Boqué Torremorell, Maria Carme; Alguacil de Nicolás, Montserrat; Pañellas, Mercè
Alguacil de Nicolás, Montserrat; Boqué Torremorell, Maria Carme; Pañellas, Mercè
Pañellas, Mercè; Alguacil de Nicolás, Montserrat; Boqué Torremorell, Maria Carme
Boqué Torremorell, Maria Carme; Alguacil de Nicolás, Montserrat; Pañellas, Mercè