Títol:
|
Logopèdia i educació
|
Autor/a:
|
Garriga Ferriol, Enriqueta; Sánchez Navarro, Dolors
|
Altres autors:
|
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
Resum:
|
Aquest article té per objectiu descriure com, des de la practica logopèdica
i a partir d'una determinada manera d'entendre l'adquisició del llenguatge,
s'orienta un model de treball inclusiu per abordar les dificultats
del llenguatge en el context escolar. Es revisa breument el marc teòric i
els principis de la intervenció naturalista i els nous reptes que aquest
enfocament planteja pel que fa a l'avaluació i a la intervenció en contextos
naturals i vinculats amb el currículum. |
Data de publicació:
|
2005 |
Matèries (CDU):
|
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
Matèries:
|
Llenguatge i llengües -- Adquisició Trastorns del llenguatge Intervenció educativa Logopèdia |
Drets:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL |
Pàgines:
|
15 p. |
Tipus de document:
|
Article Article - Versió publicada |
Publicat per:
|
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
|
Publicat a:
|
Aloma, 2005, Núm. 17
|
Compartir:
|
|