Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/231967

Cómo definir tu estrategia de marca personal en los medios sociales
Mallafré Vilalta, Mariona
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Mañé Montané, Núria
06-06-2014
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Màrqueting personal
Xarxes socials en línia
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
62 p.
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
TFC-MALLAFRE-2014.pdf 4.599 MB PDF

Mostra el registre complet del document