Título:
|
Análisis de la comunicación verbal y no verbal de Josep Guardiola y su influencia pública
|
Autor/a:
|
Giménez Franco, Víctor
|
Otros autores:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Muñoz Roca, María |
Resum:
|
El treball que es presenta a continuació és una anàlisi sobre la comunicació del ex
entrenador del FC Barcelona, Josep Guardiola, i la forma en com s'expressa i utilitza
el seu discurs per impactar a tots els seus públics. Partint del seu discurs
comunicatiu com a base del treball, analitzarem també el què i el com de la seva
comunicació, la seva actitud amagada darrere les seves paraules, com interactua
amb els seus interlocutors o el reflex de les seves expressions corporals.
Descobrirem per què és actualment un dels màxims referents quan parlem de
comunicació i influència en el mon del esport. Comprovarem per què la figura del
tècnic ha aconseguit la notorietat que té i ha arribat al referent comunicatiu actual. |
Fecha de creación:
|
06-06-2014 |
Materias (CDU):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Materia(s):
|
Comunicació verbal Comunicació no verbal Guardiola, Pep, 1971- |
Derechos:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Páginas:
|
105 p. |
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Compartir:
|
|