Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/234159

Com són els significats matemàtics que construeixen els nens? : la funcionalitat de la lògica
Gallego, Carlos
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2001
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
51 - Matemàtiques
Matemàtica - Ensenyament
Lògica
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL
21 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
Aloma, 2001, Núm. 8
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
96156-154245-1-PB.pdf 377.9 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a