Títol:
|
Desenvolupament d'una eina de branding a Twitter
|
Autor/a:
|
Pericas Arriola, Oriol
|
Altres autors:
|
Nin Guerrero, Jordi |
Abstract:
|
[CATALÀ] Desenvolupament d'una aplicació web que serveixi com a eina d'anàlisi sentimental a través de la xarxa social Twitter per comprendre d'una manera general quina és la opinió del públic sobre un producte, una marca, un esdeveniment o qualsevol concepte. |
Abstract:
|
[ANGLÈS] Development of a web application that serves as a sentiment analysis tool using Twitter data, aiming to give a better understanding of what the users think of a product, brand, event or any other subject. |
Matèries:
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica -Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Creació multimèdia::Edició web -Social networks -Anàlisi sentimental -mineria d'opinió -Twitter -xarxes socials -Sentiment analysis -opinion mining -social networks -Xarxes socials |
Drets:
|
|
Tipus de document:
|
Projecte/Treball fi de carrera o de grau |
Publicat per:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Compartir:
|
|