To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/22845

Els jocs d’atzar ¿qüestió de sort o de matemàtiques?: una manera atractiva d’explicar la probabilitat a l’educació secundària
Rodríguez Borrego, Juan José
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Cabrera-Bean, Margarita
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO
-Gambling
-Mathematics -- Study and teaching (Secondary)
-Probabilities -- Study and teaching (Secondary)
-Matemàtiques
-Probabilitat
-Desafecció de l’alumnat
-Motivació i interès
-Materials docents
-Captar l’atenció
-Currículum secundària
-Aprenentatge significatiu
-Innovació docent
-Utilitat matemàtiques
-Connexió amb el món real
-Jocs d'atzar
-Matemàtica -- Educació Secundària Obligatòria
-Probabilitats -- Educació secundària obligatòria
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Research/Master Thesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters