To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/22845
Title: | Els jocs d’atzar ¿qüestió de sort o de matemàtiques?: una manera atractiva d’explicar la probabilitat a l’educació secundària |
---|---|
Author: | Rodríguez Borrego, Juan José |
Other authors: | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Cabrera-Bean, Margarita |
Abstract: | |
Subject(s): | -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO -Gambling -Mathematics -- Study and teaching (Secondary) -Probabilities -- Study and teaching (Secondary) -Matemàtiques -Probabilitat -Desafecció de l’alumnat -Motivació i interès -Materials docents -Captar l’atenció -Currículum secundària -Aprenentatge significatiu -Innovació docent -Utilitat matemàtiques -Connexió amb el món real -Jocs d'atzar -Matemàtica -- Educació Secundària Obligatòria -Probabilitats -- Educació secundària obligatòria |
Rights: | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Document type: | Research/Master Thesis |
Published by: | Universitat Politècnica de Catalunya |
Share: |