To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/23238

Elaboració de moodle com a eina didàctica per a la informació, consulta, formació i retroalimentació amb els alumnes del CFGS de Projectes d’Edificació
Andreo de Soto, Heidi
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Farré Calpe, Francesc
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Formació professional
-Moodle
-Building -- Vocational education
-CFGS Projectes d’Edificació
-Mòdul
-Planificació i Projectes d’obra
-Continguts
-Resultats d’aprenentatge
-Criteris d’Avaluació
-Activitats d’Ensenyament i Aprenentatge
-Instruments d’Avaluació
-FP
-Puzle
-ABP
-Moodle (Programari)
-Construcció -- Formació professional
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Research/Master Thesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters