Títol:
|
La influencia del cine de Woody Allen en la marca ciudad: de Nueva York a Barcelona entre la realidad y la ficción
|
Autor/a:
|
Sanz Cusó, Georgina
|
Altres autors:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Freire Sánchez, Alfonso, |
Resum:
|
Aquest estudi analitza el concepte de marca ciutat des d’un punt de vista cinematogràfic. Al llarg d’aquest, s’observarà com el cinema es converteix en una eina a l’hora de crear i desenvolupar una marca ciutat i posicionar-la a la ment del consumidor. Com es conclourà, la creació d’una marca ciutat potent està esdevenint una necessitat per a les grans ciutats, i el cinema és una eina amb un alt poder d’influència sobre el públic receptor. |
Data de publicació:
|
17-12-2014 |
Matèries (CDU):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Matèries:
|
Construcció de marca (Màrqueting) Ciutats Cinematografia Allen, Woody Nova York (Nova York) Barcelona |
Drets:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Pàgines:
|
100 p. |
Tipus de document:
|
Projecte/Treball fi de carrera o de grau |
Compartir:
|
|