Title:
|
Las narrativas transmedia como constructoras del mensaje publicitario entre marca y consumidor. Estudio de Caso: Red Bull “Can you Make it?”
|
Author:
|
Fort Recasens, Xavier
|
Other authors:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Freire Sánchez, Alfonso, |
Resum:
|
En les últimes dues dècades el món publicitari ha experimentat una gran evolució a causa de l’aparició dels nous models digitals i l’entorn 2.0. En aquest projecte es recull un anàlisi sobre els orígens de la transmedialitat, les seves característiques i múltiples funcions. A més a més, aprofundirem en el rellevant paper del consumidor en aquests nous formats, en ser un element fonamental que ajuda a tancar el cercle comunicatiu. En concret, s’estudiarà el repte Can You Make It? de la marca Red Bull en ser un cas amb una gran varietat d’elements publicitaris a analitzar. |
Publication date:
|
2014-12-17 |
Subject (UDC):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Subject(s):
|
Publicitat Narrativa transmèdia Consumidor |
Rights:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Pages:
|
119 p. |
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Share:
|
|