To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/25192

The effects of the returning behaviour in the profitability of customers within fashion e-commerce
Hevia Saenz de Miera, Lluc
Lunds Tekniska Högskola; Hjort, Klas
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Comerç electrònic
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Direcció d’operacions::Anàlisi de processos de negoci i de fabricació
-Electronic commerce -- Management
-Consumers' preferences
-Fashion industry
-Comerç electrònic -- Direcció i administració
-Consumidors -- Preferències
-Moda -- Indústria i comerç
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
Universitat Politècnica de Catalunya;
Lunds Tekniska Högskola
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters