Título:
|
De què serveix l'assignatura de plàstica?
|
Autor/a:
|
Vieta i Pascual, Eduard, 1963-; Colom, Francesc, 1971-; Bueno i Torrens, David, 1965-; Redolar Ripoll, Diego; Bufill, Enric; Sánchez, Xaro
|
Otros autores:
|
Universitat de Barcelona |
Abstract:
|
Per molts estudiants, la plàstica és una asignatura menor, de les denominades fàcils i poc rellevants del currículum. Tanmateix, diversos estudis científics demostren que aprendre utilitzant "estratègies artístiques" millora significativament el rendiment acadèmic de la resta de les assignatures no artístiques. Però perquè funcioni, l'art ha de passar a un primer pla com a eina de feina i de transmissió de la informació. No es tracta només d'ensenyar a dibuixar, pintar o modelar durant una estona a la setmana, sinó d'utilitzar aquestes habilitats en qualsevol altra assignatura. |
Materia(s):
|
-Art -Estimulació del cervell -Aprenentatge -Cervell -Beneficis -Art -Brain stimulation -Learning -Brain -Profit |
Derechos:
|
(c) La Vanguardia Ediciones, 2012
|
Tipo de documento:
|
Contribución a prensa Artículo - Versión publicada |
Editor:
|
La Vanguardia Ediciones
|
Compartir:
|
|