Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/248995

La promoció de vendes de les marques d'aigües minerals en la distribució organitzada: el cas de Mercadona
Sellarés Berengué, Pere
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials; Olmo Arriaga, José Luis del,
16-04-2015
339 - Comerç. Relacions econòmiques internacionals. Economia mundial. Màrqueting
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Màrqueting
Marques comercials
Aigües minerals
Supermercats
Mercadona (Firma)
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
64 p.
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
TFG-SELLARES-2015.pdf 63.02 MB PDF

Mostra el registre complet del document