Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/248999

La importancia de una buena gestión de comunicación en situaciones de crisis. El caso de ébola en España
Martorell Boté, Olga
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Maruny Gispert, Albert,
Aquest Treball Final de Grau se centra en la gestió de comunicació en les situacions de crisis institucionals, donat que aquestes han demostrat que la imatge és un dels actius més rellevants en les organitzacions. Per atenuar totes les conseqüències negatives de les crisis, s’ha de comprometre’s a la preparació i a la prevenció dels riscos des de tots els punts de vista. Les crisis ben gestionades poden ser oportunitats per reposicionar una marca i, a la vegada, enfortir-la. Per aquest motiu, una bona gestió de crisis és la base per intentar evitar una crisis o, en el cas que succeeixi, sortir il·lès de les conseqüències i millorar la imatge de l’entitat. A més a més, per recalcar la importància d’una bona preparació abans que esdevingui la crisis, s’analitza un cas - la crisis sanitària de l’ebola a España - on es reflexa clarament la necessitat d’estar previngut.
16-04-2015
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Comunicació de risc
Gestió de la crisi
Virus Ebola
Espanya
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
89 p.
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFG-MARTORELL_BOTE-2015.pdf 1.408 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem