Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/65362

Feedback-related Brain Potential Activity Complies with Basic Assumptions of Associative Learning Theory
Luque, David; Lopez, Francisco J.; Marco Pallarés, Josep; Camara Mancha, Estela; Rodríguez Fornells, Antoni
Universitat de Barcelona
-Cognició
-Potencials evocats (Electrofisiologia)
-Teories de l'aprenentatge
-Cognition
-Evoked potentials (Electrophysiology)
-Learning theories
(c) Massachusetts Institute of Technology Press, 2012
Article
Article - Versió publicada
Massachusetts Institute of Technology Press
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Marco Pallarés, Josep; Camara Mancha, Estela; Münte, Thomas F.; Rodríguez Fornells, Antoni
Krämer, Ulrike M.; Rojo, Nuria; Schüle, Rebecca; Cunillera, Toni; Schöls, Ludger; Marco Pallarés, Josep; Cucurell, David; Camara Mancha, Estela; Rodríguez Fornells, Antoni; Münte, Thomas F.
Camara Mancha, Estela; Rodríguez Fornells, Antoni; Münte, Thomas F.
Cunillera, Toni; Camara Mancha, Estela; Laine, Matti; Rodríguez Fornells, Antoni
Camara Mancha, Estela; Rodríguez Fornells, Antoni; Ye, Zheng; Münte, Thomas F.