Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/65388

Énfasis en los eslóganes publicitarios de radio y televisión
Font Rotchés, Dolors; Machuca Ayuso, María Jesús
Universitat de Barcelona
-Entonació (Fonètica)
-Publicitat per televisió
-Publicitat per ràdio
-Intonation (Phonetics)
-Television advertising
-Radio advertising
cc-by-nc-nd (c) Font Rotchés, Dolors et al., 2010
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es
Article
Article - Versió publicada
Icono14 Editorial
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Vila Rigat, Marta; González Fuente, Santiago; Martí Antonin, M. Antònia; Llisterri, Joaquim; Machuca Ayuso, María Jesús
Machuca Ayuso, María Jesús; Matamala, Anna; Ríos Mestre, Antonio
Llisterri, Joaquim; Machuca Ayuso, María Jesús; Ríos Mestre, Antonio; Schwab, Sandra
Machuca Ayuso, María Jesús; Llisterri, Joaquim; Ríos Mestre, Antonio
Machuca Ayuso, María Jesús; Matamala, Anna; Ríos Mestre, Antonio