Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/27919

Work in progress-role of learning strategies in electrical circuits and analog electronics courses
Ramírez Echeverry, Jhon Jairo; Olarte Dussan, Fredy Andres; García Carrillo, Àgueda
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes d'Enginyeria; Universitat Politècnica de Catalunya. GIIP - Grup de Recerca en Enginyeria de Projectes: Disseny, Sostenibilitat i Comunicació
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents
-Electric engineering -- Study and teaching (Higher)
-Learning strategies
-Psychometrics
-Educational technology
-CEAM II psychometric tool
-electrical engineering education
-self-regulated learning strategies
-self-study courses
-student achievement
-Enginyeria elèctrica -- Ensenyament universitari
-Estratègies d'aprenentatge
-Psicometria
-Tecnologia educativa
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Artículo - Versión publicada
Objeto de conferencia
Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE)
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Ramírez Echeverry, Jhon Jairo; García Carrillo, Àgueda; Olarte Dussan, Fredy Andres
Ramírez Echeverry, Jhon Jairo; Olarte Dussan, Fredy Andres; García Carrillo, Àgueda
Ramírez Echeverry, Jhon Jairo; García Carrillo, Àgueda; Olarte Dussan, Fredy Andres
Moreno Rojas de Sánchez, Sidia Bertilda; Lopez Cabrera, Victor; Picota Cano, Paulo; Gongora Blandon, Mario; Fields Melo, Leonardo; García Carrillo, Àgueda