Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/28180
Título: | Geo-located teaching using handheld augmented reality: good practices to improve the motivation and qualifications of architecture students |
---|---|
Autor/a: | Sánchez Riera, Alberto; Redondo Domínguez, Ernesto; Fonseca Escudero, David |
Otros autores: | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica Arquitectònica II; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica Arquitectònica I; Universitat Politècnica de Catalunya. ADR&M - Arquitectura, Disseny: Representació i Modelatge |
Abstract: | |
Abstract: | |
Materia(s): | -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Material didàctic::Objectes d’aprenentatge -User-centered system design -Augmented reality -User experience -Geo-learning -Augmented reality -Educational research -Design for all -Usabilitat (Disseny de sistemes) -Realitat augmentada |
Derechos: | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipo de documento: | Artículo - Borrador Artículo |
Compartir: |