Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/250694

Aplicación del subtitulado como herramienta logopédica para trabajar el lenguaje escrito con niños con discapacidad auditiva
Porteiro-Fresco, Minia
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
06-2015
Infants sords
Logopèdia
Escriptura -- Ensenyament
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL
10 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
Aloma, 2015, Vol. 33, Núm. 1
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
250-932-1-PB.pdf 1.117 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem