Title:
|
Machine learning applied to Pac-Man; Aprendizaje automático aplicado a PACMAN
|
Author:
|
Bigas Ortega, David
|
Other authors:
|
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciències de la Computació; Béjar Alonso, Javier |
Abstract:
|
[CATALÀ] Mitjançant tècniques d'aprenentatge automàtic desenvoluparem un model d'aprenentatge per als ghosts del videojoc Pac-Man, ajustant la seva dificultat d'acord amb el nivell del Pac-Man i omitint les dificultats applicades pel joc original. |
Abstract:
|
[ANGLÈS] Using machine learning techniques, we are going to develop a learning model for the ghosts of the video game of Pac-Man, adjusting their difficulty in accordance with the Pac-Man's playing level and omitting the other difficulties applied by the original game. |
Subject(s):
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Programació -Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Intel·ligència artificial -Video games -Machine learning -intel·ligència artificial -aprenentatge automàtic -videojoc -artificial intelligence -machine learning -video game -Videojocs -Aprenentatge automàtic |
Rights:
|
|
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Published by:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Share:
|
|