Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/26637

Procedimiento para la planificación de la composición de un panel de encuestas online
Turbina Baguena, Albert
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Lusa García, Amaia
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Màrqueting
-Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria de la telecomunicació::Telemàtica i xarxes d'ordinadors::Internet
-Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística::Investigació operativa::Programació matemàtica
-Panel analysis
-Internet marketing
-Market surveys
-Electronic commerce -- Surveys
-Consumers' preferences
-Surveys -- Mathematical models
-Anàlisi de dades de panel
-Màrqueting per Internet
-Mercat -- Anàlisi
-Comerç electrònic -- Enquestes
-Consumidors -- Preferències
-Enquestes -- Models matemàtics
Trabajo/Proyecto fin de carrera
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem