Títol:
|
L'eina "Taller" a Moodle: una experiencia d'autoavaluació i coavaluació en grups grans
|
Autor/a:
|
Blanché i Vergés, Cèsar; Simon Pallisé, Joan; Benedí, Carles; Bosch i Daniel, Maria; Rovira López, Ana Ma.
|
Altres autors:
|
Universitat de Barcelona. Grup d'Innovació Docent en Botànica Aplicada a les Ciències Farmacèutiques (GIBAF); Universitat de Barcelona |
Abstract:
|
El taller és una activitat integral i sistèmica que permet tant l'autoavaluació com l'avaluació per parells amb una flexibilitat molt àmplia per al
professorat. Hi ha dues qualificacions per a un alumne: una per a la qualitat del seu propi treball i una altra per a l'avaluació que fa del treball d'altres
alumnes. L'ús d'exemples permet als alumnes practicar amb enviaments-mostra realitzats pel
professor per a assajar l'avaluació abans d'avaluar
altres enviaments. L'itinerari d'un taller típic el formen les fases de configuració, enviament, avaluació, avaluació de qualificacions
i tancament (finalització). En tot moment
l'aplicació permet veure el flux de treball i la fase
actual mitjançant l'eina de planificació del taller.
S'hi mostren totes les fases del taller i es mostra
destacada la fase actual. També es llisten les
tasques que l'usuari té en la fase actual amb la
informació de si s'ha finalitzat, no s'ha finalitzat
encara o fins i tot si s'ha suspès. L’eina permet l’ús de guies d’avaluació amb un ample ventall de possibilitats de puntuació. |
Matèries:
|
-Campus virtuals -Avaluació educativa -Congressos -Virtual campuses -Educational evaluation -Congresses |
Drets:
|
cc-by-nc-nd (c) Blanché i Vergés et al., 2014
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipus de document:
|
Objecte de conferència |
Publicat per:
|
Institut de Ciències de l’Educació. Universitat de Barcelona
|
Compartir:
|
|