Title:
|
¿Cómo encontrar clientes en Linkedin?
|
Author:
|
Monteagudo Guerrero, Cristian
|
Other authors:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Muñoz Roca, Maria |
Resum:
|
L’objecte del present projecte d’investigació és la creació d’un pla estratègic per trobar clients potencials mitjançant Linkedin per la nova agència de publicitat omnicanal del grup BeRepublic, Be[2015]. Amb aquesta finalitat serà necessari
realitzar un estudi intens del mitjà online; de les xarxes socials; de la xarxa social per excel·lència dels professionals, Linkedin; de les oportunitats que ofereix per realitzar networking online i de les respectives eines de productivitat.
Una vegada analitzats el pilars d’aquesta xarxa social, desenvoluparem un model d’actuació propi basat en l’activació de diferents accions per així obtenir el objectius establerts.
L’elaboració d’aquest pla estratègic de comunicació estarà basat en un cas pràctic i avalat per professionals de referencia del sector de la comunicació online, ja que es durà a terme des del departament de Social Media de Be[2015]. |
Publication date:
|
2016-01-12 |
Subject (UDC):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Subject(s):
|
Xarxes socials Clients Planificació estratègica Marketing Comunicació |
Rights:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Pages:
|
73 p. |
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Share:
|
|