Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/259721

Strategic signaling in dynamic technology markets: Lessons from three IT startups in Spain
Giones Valls, Ferran; Miralles, Francesc (Miralles i Torner)
Universitat Ramon Llull. La Salle
2015
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Gestió d'empreses
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article
Article - Accepted version
Wiley
Global Business and Organizational Excellence, Volum 34
         

Full text files in this document

Files Size Format
Giones, Miralle ... e IT Startups in Spain.pdf 835.9 KB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Giones Valls, Ferran; Gozun, Brian; Miralles, Francesc (Miralles i Torner)
Miralles, Francesc (Miralles i Torner); Rudó Mauné, Rosa; Giones Valls, Ferran
 

Coordination

 

Supporters