Estudi de cas : l'exclusió escolar dels alumnes amb Necessitats Educatives Especials (NEE)
Ordóñez Amo, Neus
Aliága Ugarte, Juan Martín
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2016
Descripció: 94 p.
Resum: L'escola és, a més del familiar, un dels contextos més rellevants en quan a la socialització dels infants i adolescents. Però, què passa amb aquells alumnes que presenten Necessitats Educatives Especials (NEE) i que per tant, requereixen d'ajuts i recursos específics per a la seva escolarització? Aquest treball s'enfocarà en l'anàlisi de les interaccions entre els alumnes amb NEE i els seus companys per tal d'estudiar-ne el nivell d'inclusió en un centre escolar ordinari i poder explicar què passa amb aquest col·lectiu en un context que a priori és tant important en el desenvolupament de la socialització.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [4316222]
Col·lecció: Facultat de Psicologia. Màster Psicopatologia Clínica Infantojuvenil
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Educació inclusiva ; Necessitats educatives especials ; Atenció a la diversitat ; Integració escolar



94 p, 1.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Psicologia. TFM

 Registre creat el 2016-05-26, darrera modificació el 2022-10-26



   Favorit i Compartir