Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/263832

Do all paths lead to Rome? Technology and market orientation influence on the growth of new technology-based firms
Giones Valls, Ferran; Miralles, Francesc (Miralles i Torner); König, Marc; Baltes, Guido
Universitat Ramon Llull. La Salle
2015-06
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Emprenedoria -- Innovacions tecnològiques
Mercat -- Anàlisi
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
8 p.
Conference Object
International ICE Conference on Engineering, Technology and Innocation (ICE), Belfast, Northern Ireland, 22-24th June 2015
         

Full text files in this document

Files Size Format Description
ICE2015_MarketOrientation_Startups_Share.pdf 295.8 KB PDF ICE-2015

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Giones Valls, Ferran; Gozun, Brian; Miralles, Francesc (Miralles i Torner)
Miralles, Francesc (Miralles i Torner); Rudó Mauné, Rosa; Giones Valls, Ferran
 

Coordination

 

Supporters