To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/69538

Àgora. L'experiència de l'Escola de persones adultes La Verneda-Sant Martí: de l'aprenentatge de les tecnologies al context d'aprenentatge tecnològic
Serrano Alfonso, M. Ángeles
Universitat de Barcelona
La Comunitat d'Aprenentatge Escola de persones adultes La Verneda-Sant Martí, porta més de 10 anys treballant les tecnologies de la informació i la comunicació des d'una perspectiva transversal i global. A través del treball que realitzem dia a dia, hem vist com les TIC han passat de ser una necessitat formativa a convertir-se en un context d'aprenentatge diari entre les persones que participen del nostre projecte. Des que a l'any 1999 vam decidir transformar les nostres activitats per integrar-nos plenament a la societat de la informació hem canviat metodologies, prioritats i maneres de treballar. Mostrar quines han estat aquestes transformacions i quins resultat són els que s'han assolit és el principal repte d'aquest article.
-Recursos electrònics en xarxa
-Aprenentatge electrònic
-Tecnologia educativa
-Educació d'adults
-Societat de la informació
-Cercadors d'Internet
-Computer network resources
-Web-based instruction
-Educational technology
-Adult education
-Information society
-Web search engines
cc-by-nc (c) Serrano Alfonso, M. Ángeles, 2010
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es
Article
Article - Published version
Fundació Pere Tarrés
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters